LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

17 de gener del 2013

VA DE PIRATES

Com heu anat veient, al llarg dels meus post.  Tinc uns quants nebots (tots per part de l'Andreu)  en total són 12!!!  i avui us presentaré en Gerard i l'Esteve.  Donc pel Sant de l'Esteve i l'aniversari d'en Gerard que és el Gener els vaig regalar un buff a cada un i en Gerard un Bock'n roll (perquè l'Esteve ja en té un fet per mi ;)  )




Mireu quins nebots més guapos i pallassos que tinc.





Espero que us hagi agradat,  fins la pròxima.






3 comentaris:

  1. Carai quins nebots més guapus amb aquests buffs!!!
    Molen molt! A ells se'ls veu super contents!
    M'agradaria fer un Bock'n roll d'aquests algun dia!
    Aquest és molt divertit i a sobre personalitzat
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Pallassos i guapos!
    Són uns treballs fets amb el cor, Anna!
    I això es nota! I molt!

    ResponElimina
  3. Boc'n'rol a la vistaaaaaa!!!! La teva familia ha d'estar encantada amb tu, perquè no els hi falta de res! I a sobre fet a mà, amb teles precioses i personalitat. Aquests regals ho tenen tot. Volem un tuto dels boc'n roll!!!! Ets la reina!!! Muaaaa

    ResponElimina