LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

3 de gener del 2013

EL MEU PARE ÉS---

El meu pare és CATALÀ,  és un gran catalanista i em tot el moment polític que estem vivint a molts ens ha sortit encara més la nostra bena nacionalista.   És per aquest motiu que per Nadal li vaig regalar aquesta samarreta!!  Va estar tan content que va anar tota la nit amb la samarreta posada.  Aquí el teniu tot cofoi!!


Com podeu veure amb el gorro de "rus" i la samarreta  anava tot cofoi i fent el pallasset davant les netes!!
 
És bònic i divertit fer regal, oi?! ;)



8 comentaris:

  1. Em sembla un regal xulíssim i fet a la seva mida! M'agrada molt!! Jejjee està molt graciós amb el gorro de rus...
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Nena! Està autèntic el teu pare eh!!! Jajajajaja!!! Perquè sé que és català, perquè aquí fa més cara de rus que de res més! Quina gràcia!!! Molt bo!!!

    ResponElimina
  3. Quin regal més xulo!! A casa meva tb agradaría molt una samarreta així i més en aquests moments!!
    Un "Soc català" o " Soc culé" són bones idees Per regalar! Gràcies x la idea!!!

    Un Petonet i Visca Catalunya!! ;-)

    ResponElimina
  4. Jeje! Sí que es veu content el teu pare sí! Un regal ben encertat :)).
    Fins aviat! Petons!

    ResponElimina
  5. Boníssim aquest post!! Genial la samarreta i genial el teu pare!

    ResponElimina
  6. Què divertida t'ha quedat!!!, i si, realment s'el veu molt satifet al teu pare.
    Anna

    ResponElimina
  7. Boníssima la samarreta!!!!
    I, si, si, al teu pare se'l veu molt cofoi!!!

    ResponElimina
  8. Si si cofoi és poc! la samarreta genial! i l'Avi impressionant!
    Felicitats

    ResponElimina