LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

4 d’abril del 2014

SCHOOL BAG

Aquesta entrada és un intercanvi que he fet amb una mestra de l'escola.  Ella és una crack amb l'Scrap.   Vam decidir fer un intercanvi.   Ella em va fer un lletres de la cuina.   Que ja us ensenyaré i jo una bossa per l'escola i un necesser.  Que de moment no el tinc acabat.   Per hem començat amb l'intercanvi.

A veure si us agrada la bossa.  A mi m'agrada molt la roba plastificada que es va triar.  ;)





Ah!  em va fer un àlbum pels 8 anys de l'Ona que us ensenyaré amb una altra entrada!
Petons! m'ha agradat molt el vostre interés per la meva àvia.  Gràcies!  :)))

3 comentaris:

  1. Ohhhhh Anna!!! Es una bossa guapissima, aquesta tela plastificada m'grada molt!!! Petonas.:)

    ResponElimina
  2. Que xula que t'ha quedat Anna! M'encanta!
    Montse

    ResponElimina
  3. Que bonica Anna!!! Aquesta tela és molt maca, jo encara la conservo, no se que en faré.
    Petonets

    ResponElimina