LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

29 de desembre del 2013

UF QUIN FRED! BONES FESTES!

Uff! uff!  quants dies sense penjar res de res i de no mirar blogs!!  realment he anat molt atabalada amb el final de trimestre i cosint regals!  Avui però us vull ensenyar els regals que vaig fer el dia del tió!   Aquest any a la taula a sobre el seu plat tothom tenia un regalet a sobre la taula.
Tots els regals eren per superar el fred!


 
L'Ona i l'Ada l'any passat per reis demanaven una bossa d'aigua calenta pel llit!  (els seus cosins quan la van veure van dir:  -Què és això?  jejeje) però elles super contentes amb la seva bossa, el que passava es que no tenia funda i jo quasi un any després els hi fet la funda!   aquests va ser el seu regal pel fred.  Van quedar molt finetes  i amb el núvol de la mare (us en recordeu?)
 
 
 

i pel darrera
Aquesta és la bosseta de l'Ona
 
 i pel darrera
 
 

 
Són unes robes molt finetes però m'han agradat,  l'Ona i l'Ada van estar molt contentes.
Us agraden a vosaltres?
 
A la iaia li vaig fer un bufanda amb botó!  les robes són del TM.
Va estar molt contenta!

 
 
 
 


 I per la resta de la família buff!  ningú va voler sortir a la foto però ja veureu que algu va fer el pallasset.    Totes les robes són del TM







 
i jo també em vaig fer un autoregal. 
Em vaig regalar un buff llarg, 
fet amb la roba del mocador-porta nines de l'Ada.
 

 Això és tot, espero que tingueu unes Bones Festes!
Moltes gràcies per dedicar una mica del vostre temps.
:*
 


 

 



 



 


 

 

3 comentaris:

  1. Anna,
    Que xules les bosses d'aigua calenta, quants redords que m'han vingut... I els bufs i els mocadors són tots fantàstics. Segur que no passareu fred!!!
    Bones festes!
    Una abraçada,
    Montse

    ResponElimina
  2. Bones festes!!! Cuants bufs!!! Tot xulíssims.

    ResponElimina
  3. M'agraden molt les fundes per les bosses d'aigua calenta, t'han quedat molt bé. I els buffs genials. Que tingueu una bona entrada d'any.

    ResponElimina