LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

9 de juny del 2013

1 ANY JOEL!!


En Joel al mateix dia de la Leila va fer un any!  De fet van nèxier amb poques hores de diferència i van estar junts a l'hospital!!  A mi em va anar súper bé tenir les dos amiguetes juntes a la mateixa habitació jijiii.  I així es van conèixer!! 
Doncs diumenge passat per celebrar-ho li vaig  regalar una corona amb tots els números!!


 
I aquí teniu el protagonista de la festa!! 
 
Un petó Joel ens va agradar molt celebrar el teu primer any! 
un petó gegant!
 
Moltes gràcies pels vostres comentaris hem feu molt feliç :)
 

5 comentaris:

  1. Oh! quina monada, m'agrada molt la tela de pirates que has fet la corona, per nen va molt bé! i amb tots el números, es un regal per molts anys! un petó.

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats al Joel i a tu per aquest regal tan rebonic!
    És fantàstic això de les corones amb mooolts anys!

    ResponElimina
  3. Quina idea més bona això de posar tots els numeros!!! Em sembla que l'aplicaré a la propera corona!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats als peques i a tu per aquesta idea genial de posar tots els números!!!

    ResponElimina
  5. Que guapo que està amb la seva corona!!
    És molt bona idea de posar tots els números.
    La corona amb aquesta tela dels pirates ha quedat genial!
    Ptnts

    ResponElimina