LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

15 de maig del 2012

ADA.... KITTY!!!

Al 4 de maig va ser en Sant de l'Ada, i li vaig demanar que volia.  Em va dir:  vull un coíxí de patchwork per dormir amb una sirena, perquè en Biel en té dos coxins!!
Vaig pensar fàcil!!!  Vaig anar a textura a comprar un coixí de cuna i al divendres amb la Marta del TM vam dissenyar el coixí i cosir!!!.  
A l'Ada li encanta la Kitty per això la sirena és una Kitty.

I l'Ona es va estrenar amb la màquina de cosir,   amb un retall de roba de la Kitty del TM,  va fer un bolso senzill per la seva germana, ah!!! però hi va voler fer un butxaca  i tot!!! 
Això si em vaig descuidar de tirar una foto de l'Ona cosint!!!

Com podeu veure l'Ada va estar molt i molt contenta amb els seus regals!!

4 comentaris:

  1. M'encanta el coxí, però la bossa...és genial!!!
    Felicitas per totes!!

    ResponElimina
  2. és super maco Anna, l'Ada guapíssima guapíssima, i se la veu molt feliç.
    Felicitats
    Marta

    ResponElimina
  3. Apa que no està contenta amb els seus regals! Són molt bonics!!!
    Petons!

    ResponElimina
  4. Se m'havia passat aquesta entrada!!! Xulissim el coixí, molt millor en directe! I el bolset súper per ser el primer treball de l'Ona, comptant que té 6 anys! L'Ada està esplèndida!!!! Petonets!

    ResponElimina