LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

30 de gener del 2012

1 ANYET!

En Dídac el dia 1 de febrer farà 1 any i el seu cosí en Martí el dia 5 de febrer també farà 1 any. I per aquests dos cosinets els vaig regalar unes corones amb els números de l'1 al 9 fets amb feltra i una bosseta de conjunt a la corona per guardar el númros.
Aquest és el Dídac, mireu que guapo.

i aquest és en Martí l'altra guaperas


Com us podeu imaginar amb aquests nens tan guapos als pares els hi cau la baba!! 
Espero que us hagi agradat!

5 comentaris:

  1. Els nens guapíssims! I les corones xulíssimes, com sempre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja saps, amb aquesta roba és fàcil fer corones xules!

      Elimina
  2. M'encantes aquestes corones, n'haig de fer una si o si!
    Felicitats a aquests peques tan guapíssims!!!!!

    ResponElimina
  3. Un nens preciosos, les robes de les corenes son maquissimes.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  4. MOlt bonica la corona!!!
    Si et passes pel meu blog, no trobaràs corona, però potser alguna cosa que t'agradi.

    Fins aviat!

    ResponElimina