LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

1 de gener del 2015

PARÍS! AMOR!...

Feliç 2015 a tothom.  Començaré l'any ensenyant-vos un dels millors moments del 2014.  Per celebrar els 10 anys de casats vam fer un mini viatge a París.   Oh ens va encantar!!!  


A París vaig aprofitar per tirar fotos a un faldilla que em vaig fer amb la col.lecció de nussols del TM.  En realitat la Cris de noparisdecosir,  em va regalar 20cm de tota la col.lecció :))
i el primer que vaig visualitzar va fer una faldilla amb forro polar!
Aquí la teniu!!  súper calenteta i ideal per anar a París!! jeeje





Moltes gràcies Cris!
Us agrada la faldilla?
A disfrutar l'entrada d'any!
Que tingueu un any amb moltes i moltes alegries! :*



4 comentaris:

  1. Quines fotos tant xules, sempre es una satisfacció poder celebrar acontaixaments com aquest, moltes felicitats i feliç 2015!

    ResponElimina
  2. No saps la Il·lusió que em fa que en la primera entrada de l'any ensenyis la teva faldilla ;) estàs guapíssima a les fotos! Estic contenta d'haver contribuït en les dues coses, jijijijiji al viatge una mica també . Per cert, ja li pots dir a l'Andreu que les fotos M'encanten , l'has de llogar de fotògraf pel blog ;) mua!!!

    ResponElimina
  3. Anna!!!! Bon any nou!
    M'encanta la faldilla!!!! i amb el buff i la gorra estàs guapíssima!
    Una abraçadota! muuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Anna,
    Que xula la faldilla i, el buf també!!!
    Ah... i Paris...Ufff, quina enveja!!!

    Espero que hàgiu gaudit molt d'aquestes festes de Nadal!!

    Una abraçada molt forta!

    ResponElimina