LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

26 d’abril del 2013

VOLANT A MENORCA!!

A principis d'aquest mes vaig estar a Menorca a veure la germana de l'Andreu i les nevodetes!!  com un podeu imaginar vaig dur un regalet per cada una.   Ara que ja ser els seus colors preferits!!  Per Na Dària un estoig de dibuixar amb tons roses i pen N'Arlet un estoig igual però de tons blaus.  Van estar tant i tant contentes i que sa tia Anna (com em deien elles) encara ho va estar més!!


Ara us ensenyo una samarreta que  li vaig regalar l'any passat.   Que encara la dur.  Em va fer molta il·lusió perquè  em va dir:  Sa tia Anna mira!!  Mireu-la que guapa està:

I aquí unes petites fotos del nostre cap de setmana a Menorca amb les 4 cosinetes juntes!!

Molts petons i disfruteu dels petits i grans moments!


7 comentaris:

  1. Anna què contentes estan les nenes eeh!! Es que amb aquesta tieta tant guai no m'extranya! Quins regals més xulos els has fet i les teles són precioses!!
    Un petonet i bon cap de setmana

    ResponElimina
  2. Oooooooooooooooohhh!!!! Els regals super bonics i segur que fets amb tot l' amor del món!!!
    Però he flipat amb la foto de la nena agafant la gallina, quin tip de riure! No hi ha res com el camp per fer gaudir a la canalla, la meva quanb arriba al poble el primer que fa abans de tot és anar veure a les gallines!
    Gràcies per compartir aquests petits retalls....
    I enhoraboina una vegada més per les teves princesetes, que són 4!

    ResponElimina
  3. Són molt xulos aquests estoigs, no m'estranya que els hi agradesin molt.

    Anna

    ResponElimina
  4. No hi ha res com tenir una tieta tan detallista...xulíssims els estoigs Anna!!! I les fotos de les nenes són bonissimes!!! Quan me les vas ensenyar no m'hi vaig fixar que l'Ada portava una gallina a coll, jajajajaj!!! Quin riure!!! Petonicos!!!

    ResponElimina
  5. Quina passada d'estoigs, m'encanten! segur que van estar super contentes, i m'encanta menorca!!!

    ResponElimina
  6. Molt xules!! M'encanta la tela dels globus!
    Quines fotos més maques i molt graciosa la nena que porta la gallina.
    Un petonet.

    ResponElimina
  7. Anna, són xulíssims!! Aquests estoigs sempre els hi agraden en els nens, i la combinació de colors és perfecte!
    Ptnts

    ResponElimina