LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

25 de març del 2013

Cantimplora personalitzada

Aquest post l'havia de penjar abans d'anar a Sitges,  perquè  era una kit que havia comprat amb la Marta del TM l'any passat.  Vaig aconseguir cosir-ho abans de tornar anar a Sitges.  Per això vaig tirar les fotos a Sitges.  Aquesta fira m'encanta.  I la Marta cada any inova coses a la seva parada.

Em va molt bé, haver-me personalitzat la cantimplora. 
Perquè a l'escola  tothom sap quina és la meva.
 
Espero que tot el que vaig comprar a Sitges no tardar tan a cosir i a publicar en el blog.
Molts petons i abraçades a tothom.

4 comentaris:

  1. Molt maca, Anna! Aquesta la tinc :)! I reconec que encara tinc coses de Sitges de l'any passat :s... M'hi he de posar!!!
    Un petonàs, guapa!

    ResponElimina
  2. Molt xula Anna!!! Jo també la vaig fer i li vaig regalar a ma mare! És xulíssima i va de conta.
    Un petonàs bonica

    ResponElimina
  3. No he estat mai en aquesta fira però me'n feu venir unes ganes...!
    Una funda i unes fotos xulíssimes!
    Muuuuak!

    ResponElimina
  4. No vas poder triar millor lloc per fer les fotos!!! Monissima la funda, jeje!!! Petonicos!!!!

    ResponElimina