LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

3 de novembre del 2012

Esmorzem??

OOOHHH!!  m'encanta esmorzar cada dia el meu cafè amb llet amb molt i molta espuma de Caputxino,  i sobretot el cap de setmana amb uns crossants acabats de fer al forn o amb un tall de coca d'escalivada que fa el pare de la Cristina.
Tinc una amiga,  l'Illa que també li agrada molt veure el cafè amb llet amb espuma.   I per això pel seu aniversari li vaig regalar un estri petitonet que fa  molta espuma!
Però com que el regal quedava pobre, vaig pensar fer-li aquests individuals per poder esmorzar!



Van ser les primeres casetes individuals que faig,  però no seràn les últimes em va agradar molt fer-les.  Ara m'en vull fer unes per mi!!
Espero que us hagin agradat!! me'n vaig esmorzar!!  ;)
 

7 comentaris:

  1. Carinissimi, divertenti e molto utili....proprio belli!!
    Bacioni
    Monica.

    ResponElimina
  2. Oooooohhh!!! Annnaaaaaa!!!!! Quines casetes més xuleeeeeeesssssssssss!!!! Una idea molt original! Quin gust esmorzar així! Moltes felicitats per aquest treball tan xulo! I gràcies pels teus comentaris al meu blog, em fan molta ilu!

    ResponElimina
  3. Uns tapetets molt simpatics. M'agraden molt.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  4. Són moníssimes! Jo estic enamorada d'una que em va regalar la Cris. I a més, com la tinc a la taula de la cuina, tothom la veu i em diuen q és moníssima!!
    Un petonet

    ResponElimina
  5. M'encanta!!!! Deu quedar ben maca a la taula! Apa que no estarà contenta la teva amiga!!!
    Petons!

    ResponElimina
  6. Que xules!!!!!!! Ja saps que m'encanten....l'Illa devia flipar!!! Petonicus!!!

    ResponElimina