LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

23 d’agost del 2012

VA DE BOLSOS!!

Avui a dinar a vingut la Martina una amiga de l'Ona,
L'Ona estava molt emocionada i contenta perquè venia l'amigueta.
Ara ja troben a faltar els amiguets de l'escola!!
Ahir em va dir:
Mama li puc fer un bolso a la Martina??
A la Martina li agraden molt els bolsos!!!
Ella va triar la roba, jo li vaig tallar.
Ella va posar les agulles i cosir (menys el velcro)

Mireu com esta de concentrada!!
Cosint a màquina:
 
cosint a mà per tancar el bolso:
 
Quan la veig tan concentrada necessito un pitet ;)
i aquí hi ha el resultat final:

 
Aquí teniu les nenes!!
Des de que l'Ona va fer el bolso de l'Ada ara nomès vol cosir bolsos!!
 
Fins aviat, gràcies!

7 comentaris:

  1. Li ha quedat un bolso xuliiisim!!!!! Te una bona mestra.

    ResponElimina
  2. Quines artistasses!! És maquíssim que vulguin fer cosetes!! Deu ni do quina traça!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. no en tindreu prou amb una maquina!!!
    li ha quedat fantastic!!

    ResponElimina
  4. Que maca l'Ona cosint! Comença aviat eh?! No m'estranya queet caigui la baba ;)
    Segur que a la Martina li va agradar molt!
    Petons!

    ResponElimina
  5. Carai quina cosidora que t'ha sortit a casa!!!! Felicita-la perquè li ha quedat un bolso fantàstic!!!

    ResponElimina
  6. Ostres quina tra¢a que te l' Ona!!!!!
    Li ha quedat molt maca.
    Una abra¢ada.

    Anna

    ResponElimina
  7. quina gràcia la cara de la teva filla tan concentrada i que bé començar de tan petita, imagina't quines coses farà d'aquí res si ara els bolsos ja li queden així de xulos !!

    ResponElimina