LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

22 d’abril del 2012

UN REGAL PEL GERMANET!

Al meu germà es diu Jordi i demà és el seu Sant,  per això avui hem anat a Sant Feliu de Guixols a una balconada on la meva mare li agradava molt veure les vistes per celebrar el seu Sant. 
I de regal li he fet uns individuals que la meva mare havia comprat la roba al TM.  Els individuals són molt senzills, però com que la roba es espectacular ja  fan el fet.  Al meu germà i la Sara han estat molt contents!

 Aquest individuals li dedico a la meva mare,  doncs li feia molta il·lusió que en Jordi i la Sara pugessin menjar en ells.

4 comentaris:

  1. Molt xulos i molt colorits!
    M'qgraden molt.
    Fins aviat

    ResponElimina
  2. Felicitats al teu germà!!!
    Els individuals són la meva debilitat i amb aquestes teles més,
    Susana

    ResponElimina
  3. Un dia complert oi? Felicitats a en Jordi, i a l'artista del regalet!!!

    ResponElimina
  4. Amb aquestes teles tant boniques qualsevol cosa queda bé. Però és una sortida molt pràctica.
    Agnès

    ResponElimina