LES MEVES NINES

LES MEVES NINES

3 de març del 2012

ANGELS I DIMONIS!!!

Feia molts dies que tenia ganes de penjar-ho!!! 
Cada any anem a Torelló de Carnaval, i cada any ens fem nosaltres la disfressa!!!  Realment cada any feien les disfresses la meva mare i la meva iaia.
Aquest any ho he fet tot jo, amb l'ajuda de la meva iaia i de la meva amiga Illa que també anava de dimoni!!!
Per ser el primer any he tallat i cosit 4 disfresses de dimoni i 3 d'àngel!!
Les ales d'àngel és disseny del meu marit l'Andreu!!!  Doncs va fer l'esquelet amb filferro gruixut i desprès vam cosir la boata amb la màquina!!!  Tela!!!!!  quina feinada!!!
La roba de dimoni i els vestit d'àngels estan forats amb roba piriné per no passar fred!!!
Espero que us agradin!!1 jo n'estic molt orgullossa!!!

ÀNGELS I DIMONIS!! on PhotoPeach

4 comentaris:

  1. Ha quedat genial! M'encanta. Poca cosa he fet jo, amb aquest panxot ni les agulles podia posar... La Maria en canvi com una més cosint i ajudant a la seva neta. L'Andreu aplicant els seus coneixements d’enginyeria... li han quedat genial les ales! Ho vam passar genial i el sopar reconstituent de lo més agraït! L'any que ve més i amb cotxet i tot... a veure què fem. Tot i el fred... CALIU BRASILER!
    Illa

    ResponElimina
    Respostes
    1. jaajaa, m'encanta!!! i si que vas treballar!!! a posar agulles i a donar idees. un petó!

      Elimina
  2. Quin goig que feu, esteu guapissims!!!!! Veient-vos així me n'entren ganes i tot, jajajaja!!!!

    ResponElimina
  3. Ja ho saps, l'any que ve, Carnaval de Torelló. T'HI ESPEREM!! jajaja

    ResponElimina